Кошик
78 відгуків
ТОВ "Фарбы"
+380 (63) 456-16-50
+380 (98) 944-73-89

Ділянка діагностики

Ділянка діагностики

• 1. Центральний діагностичний модуль
• 2. Газоаналізатор, димомір
• 3. Тестер акумуляторних батарей
• 4. Установка для перевірки і чищення інжекторних форсунок
• 5. Установка для обслуговування кондиціонерів з тестером витоків
• 6. Пристрій для витяжки відпрацьованих газів
• 7. Набір інструментів електрика
• 8. Стробоскоп
• 9. Тестер тиску палива
• 10. Компрессометр і пневмовакуумметр
Очевидна істина: оснащувати сучасний сервіс треба по-сучасному. Що криється за цим банальним твердженням, особливо якщо мова йде про ділянку діагностики в автосервисной майстерні? Ніж повинен бути оснащений діагностичний комплекс, щоб зустріти несправний автомобіль «у всеозброєнні»? І ось тут починаються питання, дати відповіді на які дуже непросто. Спробуємо неупереджено представити найбільш повну картину ринку діагностичного обладнання, яка допоможе зробити правильний вибір. При знайомстві з роботою ділянок діагностики багатьох автосервісних майстерень напрошується висновок: цей процес трактується занадто однобічно. У більшості випадків під діагностикою розуміється визначення параметрів систем автомобіля (в першу чергу, двигуна), контрольованих і керованих бортовими комп'ютерами. Основна гама обладнання для діагностики, про яку йде мова: сканери, мотор-тестери, газоаналізатори. Можна подумати, що, крім «полум'яного мотора», АКПП, АВ5 і ще декількох систем з електронним управлінням, в сучасному автомобілі діагностувати, а, отже, і ремонтувати більше нічого не слід. Звичайно, це не так. Насправді завдання сучасної діагностики значно ширше, ніж пошук несправностей в електронних ланцюгах. Безпека автомобіля залежить від справності його гальмової системи, стану підвіски, правильності регулювання фар, справність рульового управління — список можна продовжити. В першу чергу необхідно зрозуміти, що розвиток та комплектація ділянки діагностики та вирішення питань його програмного забезпечення безпосередньо залежать від типу сервісу. Ми маємо на увазі наступне: універсальний — той, що обслуговує «все, що їздить», незалежно від моделі автомобіля, року його випуску, і спеціалізований — призначений для обслуговування вузького переліку автомобілів. Тому технології організації ділянок діагностики для них різні. Ділянка діагностики універсального сервісу необхідно оснащувати, вибачте за тавтологію, універсальними приладами та установками, здатними «впоратися» з будь-яким автомобілем. Однак у ряді випадків такі прилади недешеві, тому слід прагнути зупинити свій вибір на тих моделях устаткування, які не застаріють до моменту їх самоокупності. На жаль, це не завжди можливо, так як ціни на діагностичні роботи не можуть бути встановлені на високому рівні (більш того, дуже часто діагностика проводиться безкоштовно). Однак цю перешкоду можна усунути, знизивши витрати часу і збільшивши кількість обслуговуваних автомобілів. Така схема дозволяє підприємству проводити повну «дефектовку» і діагностику будь-яких машин (незалежно від марки та року випуску), при цьому, за рахунок пропозиції клієнту нових послуг, загальний обсяг прибутку станції збільшується. Вибір приладів для цих діагностичних робіт великий, широкий і спектр завдань, що виникають при комплектації ділянки. При необхідності, фахівці нашого технічного центру готові надати консультативну допомогу у вирішенні відповідних питань. Якщо ж ваші завдання скромніше і ви вирішили зупинитися на організації вузькоспеціалізованого сервісу, призначеного для ремонту певного класу автомобілів, то ми рекомендуємо починати знову-таки з установки недорогого (більш дешевого ніж у першому випадку) комплексного поста універсальних приладів, який в будь-якому варіанті дозволяє вирішити до 80% всіх проблем, пов'язаних з діагностикою. Далі, точно визначивши конкретний тип автомобілів, ремонтом яких будете займатися, ви підбираєте спеціальне обладнання для діагностики систем управління.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner