Агрегатний ділянку

• 1 Мийка деталей і агрегатів
• 2 Верстат для обробки гальмівних дисків і барабанів
• 3 Верстат свердлильний
• 4 Верстат заточний
• 5 Верстат з лещатами
• 6 Прес гідравлічний
• 7 Верстат для розточування циліндрів
• 8 Верстат для обробки і хонинговки дзеркала циліндра
• 9 Установка для обробки клапанних гнізд
• 10 Верстат для обробки фасок клапанів
• 11 Стенд для випробувань і регулювання паливної апаратури дизельних двигунів
• 12 Установка для перевірки герметичності агрегатів
• 13 Стапель для ремонту двигуна і коробки передач
Елементи агрегатного ділянки можна виявити практично на кожному автосервісі. Дійсно, неможливо уявити собі автомайстерню, в якій не було б преса, свердлильного або заточувального верстата, спецінструменту для «випресовки» і «запресовування» підшипників і просто робочого місця, на якому проводиться розбирання агрегатів (двигуна, коробки передач, мостів тощо ). Найчастіше коло робіт обмежується розбиранням агрегати, заміною пошкоджених деталей і складанням. Перевірка відбувається вже після установки агрегату безпосередньо на автомобіль. Тепер давайте подивимося на агрегатний ремонт з точки зору можливості розширення спектру послуг, що надаються автосервісом. При сучасному розмаїтті автомобілів, особливо іноземного виробництва, саме ремонт і регулювання елементів агрегатів користується великим попитом, хоча для цього потрібно сучасне, а часом і унікальне обладнання. Тут важливо не тільки мати професійно підготовлених фахівців і підібрати обладнання, але і подбати про те, щоб воно було універсальним. Наприклад, можна обмежиться роботами по регулюванню ТНВД дизелів, але при цьому мати повний комплект адаптерів і перехідників для різних типів насосів. У цьому випадку ні один клієнт «не поїде» та обладнання швидко окупиться. Далі, вартість нових комплектуючих на «іномарки» дуже висока і, наприклад, якщо клієнтові пропонують замість повної заміни головки блоку циліндра (яку ще треба мати!) провести ремонт старої з наданням гарантії на виконані роботи, то, природно, автовласник віддасть останнє з суто матеріальних міркувань. І в цьому випадку послуга агрегатного ремонту просто приречена на успіх.
Для прикладу нижче наведено перелік обладнання ділянки ремонту агрегатів:
• 1. Мийка деталей і агрегатів. Мийка виробляється спеціальним мийним розчином в замкнутому циклі під тиском.
• 2. Верстат для обробки гальмівних дисків і барабанів. Усуває нерівності, викликані нерівномірним зносом і призводять до нерівномірного гальмування автомобіля.
• 3. Верстат свердлильний.
• 4. Верстат заточний.
• 5. Верстат з лещатами. Обов'язково наявність у безпосередній близькості блоку підготовки повітря для пневмоінструменту.
• 6. Прес гідравлічний. Настільного або підлогового виконання.
• 7. Верстат для розточування циліндрів. Виконує попередню обробку.
• 8. Верстат для обробки і хонинговки дзеркала циліндра. Виконує остаточну обробку.
• 9. Установка для обробки клапанних гнізд.
• 10. Верстат для обробки фасок клапанів.
• 11. Стенд для випробувань і регулювання паливної апаратури дизельних двигунів.
• 12. Установка для перевірки герметичності агрегатів.
• 13. Стапель для ремонту двигуна і коробки передач. Забезпечує надійну фіксацію агрегату в необхідному положенні.
• 14. Комплект спеціального інструменту (250 позицій).
- Ділянка діагностики і регулювання кутів установки колісДілянка діагностики і регулювання кутів установки колісДілянка діагностики і регулювання кутів установки коліс