Кошик
68 відгуків
ТОВ "Фарбы"
+380 (63) 456-16-50
+380 (98) 944-73-89

Пневмомагистраль на СТО

Пневмомагистраль на СТО

• 1. Компресор
• 2. Теплообмінник попередній
• 3. Сеператор-масловлагоотделитель
• 4. Ресивер з автоматичним дренажним клапаном
• 5. Фільтр грубого очищення з індикатором забруднення
• 6. Осушувач повітря криогенний
• 7. Блок фільтрів
• 8. Сепаратор последренажный
Забезпечення робочого місця стисненим повітрям пов'язане з вирішенням важливих для нормальної експлуатації споживачів повітря питань, таких як:
• оптимальний вибір компресора та ресивера за заданим значенням передбачуваної кількості споживаного повітря, необхідного тиску на вході і тимчасового режиму роботи споживача повітря,
• підготовка стислого повітря відповідної якості, що характеризується кількістю гранично допустимого вмісту парів води, максимальним розміром пилових частинок, кількістю парів масла. Якість повітря істотно визначає кінцевий результат при проведенні фарбувальних робіт і терміну служби пневмоінструменту.
Досвід нашої роботи показав, що є підстави для більш детального розгляду перерахованих вище питань. Що стосується першого, то обмежимося зауваженням: у ряді випадків непорозуміння починаються вже з нечіткого розуміння відмінності понять продуктивності компресора, зазначеної в його технічному паспорті, та реальної продуктивності. Детальне обговорення цього питання винесено нами в розділ компресори та обладнання для пневмолиний, тому перейдемо до розгляду технології підготовки стислого повітря в залежності від цілей його використання.

Конденсація вологи у пневмомагистралях є джерелом передчасного зносу пневмоінструменту, корозії, шлюбу фарбування і т. д. приміром, кількість води у вигляді пари, переданої компресором з об'ємною подачею 1000 л/хв, (по входу), відносній вологості 70% і температурі 20град. С., становить близько 1.3 л/год. Ресивери, відсікачі води, фільтри - масловлаготделители, ручні та автоматичні дренажні клапани, а також конструктивні особливості пневмомагистрали дають можливість видалити до 60% конденсату з стисненого повітря. І тільки використання спеціальних холодильників-осушувачів, що знижують температуру стисненого повітря до точки роси, дозволяє видалити практично всю вологу з пневмосистеми.

Принцип роботи холодильників - осушувачів (охолоджувач). Стиснене повітря від компресора остуджується в два етапи. У попередньому теплообміннику надходить у холодильник-осушувач повітря остуджується вже холодним повітрям, що йде з охолоджувача через влагоотделитель. Потім повітря надходить у осушувач з фреоновим охолоджувачем і охолоджується до температури +Зград. С. На цій стадії практично всі пари води (95-98%) і масляний туман осаджуються (переходять з ненасиченого стану в насичене, тобто досягається «точка роси») у високоефективному влагоотделителе. Потім видаляється конденсат електронним дренажним клапаном. Після цього холодне повітря подається в попередній теплообмінник, нагрівається гарячим повітрям, що надходить від компресора. Така схема дозволяє домогтися максимальної ефективності роботи, мінімального споживання енергії і уникнути обмерзання повітряних трубок холодильника.

Пилові частинки. Пил присутня в повітрі постійно. Фільтр, встановлений на вході компресора, може забезпечити тільки нормальну роботу поршневої групи останнього і не більше (при своєчасній заміні). Фільтрація стиснутого повітря до тієї міри очищення, яка необхідна для нормальної роботи пневмоінструменту і особливо лакофарбових робіт, вимагає установки в пневмомагистраль пилових фільтрів, що розрізняються між собою максимальним розміром пропускаються частинок і продуктивністю.

Для того, щоб полегшити вибір необхідних фільтрів, нижче наведені рекомендовані комбінації останніх, необхідних для різних видів робіт:
• ЅА+QF Відсікач води + грубий (Змкм. ) фільтр. Встановлюються в будь-якій комплектації пневмомагистрали; при відсутності фільтрів більш тонкого очищення, стиснене повітря придатний для продувних пістолетів, пилососів ежекційного типу та підкачування коліс.
• ЅА+QF+РF (1мкм. ) Очищення достатня для нормальної роботи пневмоінструменту і пневмоциліндрів, які застосовуються в промисловості та автосервісах.
• SA+QF+РF+НF (0.01 мкм. ) Очищення достатня для лакофарбових робіт і пневмоприводів, використовуваних у точному приладобудуванні.
• ЅА+QF+РF+НF+СF (100% очищення, карбоновий фільтр Повітря придатний для дихання, застосування — у масках моляра закритого типу, харчової та медичної промисловості.

 

Масло. Про способи очищення від води і масла було сказано вище, тут мова піде про додавання лубрикаторных рідин в стиснене повітря для змащування пневмоінструменту. Пристрої для подачі мастила називаються лубрикаторами і діляться на два основних типи: магістральні, які, як випливає з назви, встановлюються безпосередньо в пневмолинию, і мобільні, які встановлюються безпосередньо на рукоятці інструменту. Для магістральних лубрикаторов характерна висока продуктивність (можливість обслуговувати кілька споживачів), широкий діапазон регулювання подачі масла. Недолік: ту частину пневмомагистрали (включаючи кручений шланг або пневмораздаточнную котушку), яка знаходиться після лубрикатора, неможливо використовувати на тих операціях, де застосування змащеного повітря небажано або неприпустимо. Мобільні: до переваг можна віднести можливість роботи на необладнаних пневмолиниях (наприклад, робота на виїзді з невеликим компресором) і виключення попадання масла в пневмомагистраль. Недоліки: збільшення ваги пневмоінструменту і відносно велика витрата масла.

Говорячи про комплектації пневмомагистрали не можна не сказати про самих трубах. При виборі труб слід розуміти, що від оптимально розрахованого перерізу і конфігурації пневмолинии, а також правильно обраного матеріалу труби залежить термін служби фільтрів та пневмоінструменту, якість виконуваних робіт (особливо це відноситься до малярським), а також витрата електроенергії і термін служби компресора. Доступні і недорогі оцинковані труби не слід застосовувати в пневмомагистралях з причини низької корозійної стійкості. Стійкість цинкового гальванічного покриття в умовах подачі стисненого повітря, що містить пари води (навіть у мінімальному процентному відношенні) вкрай невисока. Менше, ніж через рік, починається інтенсивне руйнування внутрішнього каналу труби з забрудненням повітря продуктами корозії. Частинки оксидів заліза і отслоившегося цинку дуже швидко забивають фільтри і виводять з ладу турбіни пневмоінструменту.

Пластикові труби мають наступні недоліки: низька міцність і теплостійкість. На практиці були випадки, коли необережний дотик працює відрізний машинкою або проведення зварювальних робіт поблизу труби приводили до наскрізним пошкоджень з усіма витікаючими наслідками. Кращий матеріал для пневмолинии на сьогоднішній день (до речі, давно застосовуваний у всьому світі) — алюмінієва труба з полімерним покриттям. Безсумнівна якість визначає відносно високу вартість таких труб, але витрати на їх придбання окупаються довговічною службою пневмоінструменту, фільтрів, заощадженням стисненого повітря і, відповідно, електроенергії

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner