Кошик
77 відгуків
ТОВ "Фарбы"
+380 (63) 456-16-50
+380 (98) 944-73-89

Ділянка приймання автомобіля

Ділянка приймання автомобіля

При в'їзді автомобіля у ворота автосервісу необхідно грамотно оцінити обсяг майбутнього ремонту (перелік робіт та послуг, витратні матеріали і запасні частини), попередньо оцінити вартість і визначити порядок прямування автомобіля ділянками автосервісу. Від ступеня збігу попередньої оцінки майбутнього ремонту з остаточною вартістю виконаного ремонту залежить ставлення клієнта до даної фірмі, його довіру і бажання постійно користуватися її послугами. Комплексна попередня перевірка дозволяє виключити і можливі непорозуміння з приводу нібито виникли нових несправностей або пошкоджень після відвідування даного автосервісу. Правильна організація роботи на ділянці приймання автомобілів дозволяє вирішувати перераховані вище завдання і систематизувати процес обслуговування автомобіля в оптимальному режимі. Крім того, престиж авторемонтної майстерні залежить не тільки від кваліфікації працівників і їх відношення до клієнтів, але і від методів роботи з клієнтом і його автомобілем, від рівня технічної оснащеності підприємства. Необхідно додати, що комплекси так званого інструментального контролю для перевірки автомобіля на відповідність вимогам щодо безпеки руху фактично аналогічні ділянок приймання автомобілів сучасного автосервісу. Значна частина клієнтів буде зацікавлена в усуненні саме тих несправностей, які не дозволили пройти контроль у ДАІ. У цьому випадку ділянка приймання автосервісу можна розглядати як контрольний відремонтованого автомобіля. Звичайно, насамперед, ділянки приймання та «дефектування» автомобіля необхідні великим авторемонтним станцій, але і на невеликих автосервісах важко обійтися без обладнання для огляду і контролю автомобіля. А якщо автосервіс працює за так званим «нормочасам», то попереднє визначення переліку робіт вкрай важливо.
Наводимо список обладнання для ділянки приймання автомобіля:
• 1. Тестер сумарного сходження: необхідний для попереднього експрес-контролю кутів сходження передніх і задніх коліс автомобіля та прийняття рішення про направлення автомобіля на ділянку регулювання кутів установки коліс.
• 2. Тестер перевірки підвіски і амортизаторів: визначає ефективність роботи підвіски і дає можливість оцінити ймовірність заміни амортизаторів та пружин підвіски.
• 3. Роликовий гальмівний стенд: визначає ефективність роботи основної, аварійної та стоянкової гальмівних систем.
• 4. Центральная диагностическая стойка имеет программное обеспечение для сбора, отображения и регистрации измеренных параметров от периферийных контрольных устройств участка и управления их работой, а также для регистрации автомобиля на автосервисе и принтер для распечатки результатов анализа и базы данных с эталонными значениями.
• 5. Дымомер для контроля дизельных автомобилей.
• 6. Газоанализатор для бензиновых двигателей (4-компонентный, т. к. только по 4 компонентам выхлопа можно верно судить о правильной работе двигателя).
• 7. Ножничный подъемник с двойным выходом для визуальной оценки состояния нижней части автомобиля и его подвески.
• 8. Пульт управления подъемника с гидравлической станцией.
• 9. Люфтдетектор с вибрирующими площадками и фонарем подсветки — для оценки состояния элементов подвески и рулевого управления.
• 10. Тестер проверки и регулировки фар — для контроля ближнего, дальнего света фар (углов установки и яркости).
• 11. Устройство для вытяжки отработавших газов автомобиля.
• 12. Шкаф приемщика для хранения документов.
Слід зазначити, що більшість автосервісів поділяють ділянку приймання та ділянка діагностики з-за різниці в часі роботи з одним автомобілем: приймання — 5-20 хвилин, а діагностика • аж до цілої робочої зміни.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner