Малярний ділянку

Сучасні високоякісні фарби для автомобілів дуже вимогливі до точності виконання технологічного процесу. Крім високої собівартості фарб, зіпсована фарбування автомобіля призводить до необхідності переробки всіх попередніх операцій, також дуже дорогих і трудомістких. Тому оснащення малярно-сушильного ділянки вимагає дуже ретельного підходу. Однозначно можна сказати, що сьогодні отримати високоякісне лакофарбове покриття автомобіля кустарним способом, не маючи спеціального обладнання, неможливо. З точки зору рентабельності, так як основне обладнання для даної ділянки дороге, доцільно так побудувати роботу на ділянці, щоб максимально ефективно використовувати це обладнання, виконуючи з його допомогою тільки відповідальні операції з високою продуктивністю при мінімальних простоях. Це призводить до необхідності додаткових витрат на допоміжне обладнання для підвищення продуктивності робіт та виконання попередніх операцій. Однак у підсумку такі витрати компенсуються збільшенням прибутку від такої ділянки.
Наводимо список обладнання для малярної дільниці:
• 1. Камера малярно-сушильна для автомобілів.
• 2. Кімната приготування фарб з міксером. Має спеціальне освітлення і вентиляцію для колориста. Може мати спеціальний бокс для зберігання фарб.
• 3. Камера малярно-сушильна для деталей. Аналогічна п. 1, але менших розмірів. Економічніша для робіт з деталями кузова.
• 4. Ділянка підготовки до фарбування. Має спеціальне заґратоване основу і стельову частина, між якими створюється потік повітря. Має блок витяжки, комплект стельових і підлогових фільтрів, завіси і два ряди освітлення. Застосовується для нанесення ґрунту, обробки шпаклівок сухим способом, місцевої підфарбовування.
• 5. Ділянки підготовки до фарбування. Мають гратчасте основу. Використовуються як додаткові для п. 4.
• 6. Термінал на обертовій консолі. Використовується для підведення стисненого повітря і електрику до пневмо - і електроінструменту і відводу пилу в процесі шліфувальних робіт.
• 7. Інфрачервоний випромінювач для локальної сушіння. Використовується як додатковий до п. п. 1, 3.
• 8. Мийка фарборозпилювачів замкнутого типу.
• 9. Компресор з осушувачем повітря для фарбування. Призначений тільки для живлення фарборозпилювачів. Дозволяє виключити коливання тиску в загальній магістралі або тимчасова відсутність стислого повітря в момент фарбування кузова автомобіля. Разом з п. 10 забезпечують спеціальні вимоги до підготовки стисненого повітря для фарбування.
• 10. Блок підготовки повітря для фарбування.
• 11. Фарборозпилювачі.
• 12. Пневмоінструмент шліфувальний.
• 13. Підставка для деталей. Забезпечує зручне фіксоване розташування оброблюваної деталі при шліфуванні або фарбування.
Зупинимося детальніше на малярно-сушильній камері для автомобілів як основному вигляді обладнання даної ділянки. Як видно з назви, камера призначена для фарбування кузовів автомобілів з їх подальшою сушкою. Зауважимо відразу, що проведення названих робіт з окремими деталями кузова з-за високої експлуатаційної вартості недоцільно (для цих цілей краще використовувати камеру для деталей). Камера для автомобілів забезпечує в режимах фарбування і сушіння безвихровий потік повітря всередині камери, його попередню якісну очистку від пилу, підігрів до необхідної температури, відведення та очищення повітря від суспензії розпиленої фарби. Як додаткові опції використовуються спеціальні карбонові фільтри для уловлювання парів розчинників. Необхідно відзначити, що світові виробники фарбувальних матеріалів активно розробляють і впроваджують екологічно чисті матеріали, що дозволить зняти цю проблему в найближчому майбутньому. З-за великого обсягу пропускається повітря (15-30 тисяч кубічних метрів на годину) паркан і відведення повітря повинен здійснюватися з вулиці, тому стає актуальним ККД камери. Для його підвищення використовується принцип часткової рециркуляції (15%-20%) використаного повітря.
Використовувані принципи нагріву: спалювання дизельного палива або газу. Електронагрів з економічних міркувань практично не використовується. Висока небезпека виконуваних робіт накладає певні вимоги на автоматику управління малярно-сушильною камерою, вживані компоненти і вузли, включаючи пальник, теплогенератор, освітлювальні плафони всередині камери, пульт управління, аварійні датчики та пристрої безпеки. Досить важливі такі експлуатаційні показники, як: внутрішні та зовнішні розміри камери, допустиме навантаження на підлогу, рівень освітленості всередині камери, реалізація в'їзних воріт, наявність додаткової сервісної двері, автоматичного керування і регулювання режимів, швидкість виходу камери на заданий режим, зовнішнє та внутрішнє покриття, теплоізоляція. За більш детальною інформацією звертайтесь.
- Ділянка діагностики і регулювання кутів установки колісДілянка діагностики і регулювання кутів установки колісДілянка діагностики і регулювання кутів установки коліс